h1

Diferente

September 20, 2008

Este oarecum ironic cum, de-a lungul zilelor, lunilor, poate sa nu ti se intample nimic deosebit in viata. Nimic destul de dureros sau incantator pentru a te misca. Si se poate ca, intr-o anume zi, sa le patesti pe toate pana in ora 12, dupa amiaza.

De mica am acordat o importanta viselor avute intr-o seara. Desi multi considera astfel de idei drept lipsite de sens, am avut motivele mele pentru care am tinut cont de unele aspecte din vis.
Am visat urat. Monstrii infricosator, morti vii, sange. Dimineata, desi parea linistita, nu a putut fi astfel nici macar pana sa apuc sa imi termin cafeaua. Trezita devreme din considerente obiective, am asistat la un soc puternic, care a reusit sa imi aminteasca in ce lume putem trai. Ce persoane traiesc in jurul nostru, noi lasandu-i de multe ori sa se apropie, nestiind ce zace in mintea lor. In sufletul corupt. Monstrii sunt reali, nu inventii ale copilariei. Traiesc printre noi si au chipuri de oameni. Mi-e teribil de scarba.

Am plecat tremurand(unele lucruri inca ma afecteaza, poate chiar mai puternic decat pe altii) spre prima destinatie din acea zi. Nu a durat o ora si deja, ajunsa acolo, ma aflat intr-un alt univers. Am avut ocazia sa-mi amintesc de perioade atat de frumoase din viata mea, in care marea mea grija era sa nu-mi patez bluzita alba brodata cu vopsele tempera.
Am observat ca ma pot face mai mult decat placuta in fata unor persoane, fara sa trebuiasca sa par mai comunicativa/stapana pe situatie/superioara. Fara sa ma straduiesc. Da, inca mai exista oameni care, fara sa te cunoasca inca, te coplesesc cu o caldura care, de multe ori, te lasa fara cuvinte.

Ce dezechilibru zguduitor e in lumea asta.

Am inceput Stone of Tears. Citesc de parca as fi grabita de cineva. Stiu ca, odata cu inceperea facultatii, sansele tangelor mele cu literatura vor scadea drastic.

One comment

  1. sansele tangelor mele

    Se vede că ai afinitate către Tanga…😛

    Jokes apart – aşa e viaţa asta, ne dă duşuri scoţiene: cînd bine, cînd rău. Unii dintre noi filtrează răul şi reţin doar binele; alţii, invers. Poate şi asta face parte din echilibrul universal, nu? Luăm ce prisoseşte altora şi dăm mai departe ce nu putem îmbrăţişa.

    Şi totuşi, cîteodată, o bere sau un coniac şi-o partidă cu Lara ne poate aduce un “FTW” şi-un zîmbet în colţul gurii.😉

    S-auzim numa’ de bine, draga mea! *muah*



Leave a Reply

