h1

Azi

May 20, 2008

Azi m-am trezit tarziu, din nou.

Azi cafeaua a fost rece si naspa. Avea un gust fad si gretos.

Azi e urat afara. Cerul e gri. Azi e plumb.

Azi imi tremura mainile pe taste. O fi de la cafea, o fi de la plumb.

Azi am facut dus rece pentru ca apa calda a fost oprita.

Azi mi-am pierdut rabdarea cu mine.

Azi ma simt mai complexata nemultumita nesigura de mine decat de obicei.

Azi m-am taiat cu forfecuta de manichiura( vezi tremurat de maini)

Azi am de facut doua eseuri. Pentru unul din ele nici nu mi-am ales tema.

De azi intr-o luna e ziua mea.

Am zis ca azi e plumb?

One comment

  1. Bacovia nu te prinde, e prea mult cer senin în ochii tăi.
    Sărut-mîinile, ca să-ţi treacă durerea. Nu numai a tăieturii…

    De azi într-o lună va fi soare.😉 *muah*



Leave a Reply

