h1

Time is running out.

May 19, 2008

Nu, nu melodia. Ma refer in principiu la senzatia de timp pierdut, de scurgere prea rapida a nisipului din clepsidra. (Ce cliseu). Senzatie ce tinde sa imi acapareze din ce in ce mai mult viata de zi cu zi. Nu stiu unde a zburat ultimul an, unde si de ce am pierdut secunde, ore, clipe, zile. Acu ma trezesc in pre sesiune, intrebandu-ma cum naiba a trecut deja un an de facultate. Cursurile s-au aglomerat(acolo unde le am, desigur) , puse frumos in teancuri si parca ranjesc la mine, in ciuda. Am momente cand ma simt complesita, sau pur si simplu incapabila de a sta in rand.

Imi aduc aminte de stresul de acum un an, de Bacovia, Eminescu, de formulele integralelor pe care niciodata nu le-am invatat de fapt, de geografia pe care deja am uitat-o(desi dintre toate notele la bac scris aici am excelat). In ciuda acestui fapt, am ajuns unde am ajuns. O schimbare de cel putin 90 de grade fata de ceea ce eram atunci . Detaliile nu isi au rostul, stiu mai bine de atat. Cu toate astea, am momente cand privesc un amfiteatru semi-gol si imi aduc aminte de o banca, in spatele unei clase, pe care scria, cu pixul, ‘Magica’.

Zilele se grabesc. Trec pe langa mine ca restul oamenilor din statia de metrou sau din intersectia din Piata Romana. Fara bagare de seama sau resentimente in urma impingerilor. Si noi ne grabim o data cu timpul. Nu avem de ales, tot ce putem face e sa e continuam drumul asa cum stim mai bine. Si uitam sa privim imprejur, sa vedem ca florile din copaci nu mai sunt, sau sa observam ca soarele a reusit sa ne ameteasca mai rau decat eram deja. Ne grabim, dar unde? Suntem multumiti de noi atunci cand ne consideram ‘pe val’ dar prea oribiti de exuberanta clipei si omitem posibila prapastie.

3 comments

  1. Nu timpul trece, ci noi trecem prin timp. Cum? Aşa cum poate fiecare. Ce lăsăm în urmă? Ceilalţi să judece. Ce contează: ce-a fost, ce este sau ce va fi? Toate şi nimic. Florile vor continua să cadă din copaci, fie că le privim sau nu. Ce sîntem noi pentru un anotimp…?


  2. ca bine zici


  3. aaa… bloguieshti, ce frumos😀



Leave a Reply

