h1

Jurnalul unei fete greu de multumit, pt2.

June 23, 2008

Am intredeschis ochii, cu genele grele si lenese. Auzisem un sunet, ca si cum, undeva, departe, imi suna telefonul, insa mi se paruse. Prin casa, alte zgomote de diverse sonoritati se afundau in linistea din camera mea. Imi trec mana peste fruntea asudata si, fara sa ma ridic, ma uit in jur, la marea de albastru din jurul meu (draperiile albastre fac ca, odata trase, sa imprastie o nuanta de albastru inchis prin toata camera-intunecos, linistitor, dar rece; ca o scufundare..). Incerc sa imi amintesc cateva din fragmentele finale din vis si de motivul pentru care tineam sa nu ma trezesc. Nu reusesc.
E innabusitor de cald pentru 9 dimineata. Parca respir aburi, nu aer. Intind mana dupa ceai insa nu ajung la el, fapt ce ma determina sa ma ridic si deci sa incep sa infrunt aceasta noua zi.

Am inceput sa citesc o carte demult asteptata, Jurnalul unei fete greu de multumit(J.Acterian). Primele cateva pagini au mers mai repede decat ma asteptam, si imi aminteam din cand in cand faptul ca, atunci cand am primit-o, mi sa mentionat ca mi s-ar potrivi acest titlu. Sunt si eram constienta de pretentiile mele, insa nu mi se par atat de intangibile. E mai mult o problema de incompatibilitate a ideilor-mai degraba asta ar duce la nemultumire. Si cum nebuni ca tine rar gasesti..
Ma declar captata de aceasta lectura, prima in limba romana din ultimile luni. Si, daca nu mai intervine atat de mult activitatea mea de baby sitter/gatit, sper ca azi-maine sa o pot termina.
Citesc cu un creion shi un carnetel langa mine, intentionez ca de acum incolo sa-mi notez unele aspecte dintr-o carte care m-ar interesa. Insa, pana acum, cel mai tare mi-a atras atentia urmatorul detaliu:

10 iunie 1933
Ieri a fost aniversarea mea[…]

Gemeni. Deci da.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

